Primary Advertiser

21 ערים, מנצחת אחת: ההישג המרשים של עפולה בתחרות הארצית

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 7:34

21 ערים ומועצות מקומיות בישראל מצפון ועד דרום נענו לאתגר ולקחו חלק בתחרות "קיץ של מיחזור" בשיתוף אתר וואלה! תאגיד המיחזור תמיר ומרכז השלטון המקומי, במטרה לעודד תושבים להפריד את פסולת האריזות בבית ולהשליך אותן לפח הכתום. ואיזו עיר הגיעה למקום השני?

מנכ"ל תאגיד תמיר מעניק את תעודת ההוקרה לראש העיר עפולה, אבי אלקבץ. צילום: רובי קסטרו, אתר רשמי
מנכ"ל תאגיד תמיר מעניק את תעודת ההוקרה לראש העיר עפולה, אבי אלקבץ/אתר רשמי, צילום: רובי קסטרו

במהלך תחרות "קיץ של מיחזור" שנערכה בחודש יולי האחרון, התקיימו פעילויות שונות ומגוונות בערים ובמועצות מובילות בישראל, כדי להגדיל את כמות האריזות בפח הכתום.

בשקלול כל נתוני האיסוף מן הרשויות המשתתפות במהלך חודש התחרות, נרשמה עלייה של 45% בנתוני איסוף פסולת האריזות של העיר עפולה, אל מול ממוצע נתוני איסוף הרבעון הראשון של שנה זו בעיר, מה שהביא אותה למקום הראשון ולזכייה בפרס הגדול - הופעה של אליעד נחום. למקום השני והשלישי המכובדים גם הם, הגיעו בהתאמה נשר ויבנה.

העיר עפולה זכתה בתחרות 'קיץ של מיחזור'. צילום: רובי קסטרו, אתר רשמי
העיר עפולה זכתה בתחרות 'קיץ של מיחזור'/אתר רשמי, צילום: רובי קסטרו

אבי אלקבץ ראש העיר עפולה: "כדי לעלות את המודעות לנושא המחזור בקרב התושבים הפיקה עיריית עפולה קמפיין דיגיטל וחוצות ענק בשיתוף תאגיד המחזור 'תמיר' והפרזנטור "החתול דדי" שקרא לתושבי עפולה להצטרף לתחרות, למיין ולהפריד את כל האריזות המיועדות למחזור ולהשליכם לפחים הכתומים הסמוכים לביתם. ואכן, תושבי עפולה הרימו את הכפפה ורשמו זינוק של 45% בנתוני האיסוף בחודש יולי בהשוואה לנתוני הרבעון הראשון של שנת 2022, הכי גבוה מכל הרשויות שהשתתפו בתחרות. בנוסף, מעבר לשמירה על איכות הסביבה של כולנו זכו תושבי העיר שכבשו את המקום הראשון גם בהופעה של הזמר אליעד נחום".

רני איידלר, מנכ"ל תאגיד תמיר: "אנו מודים לכל הרשויות שלקחו חלק במיזם 'קיץ של מיחזור' ומברכים את עיריית עפולה שזכתה במקום הראשון בתחרות . הזוכים הגדולים הם תושבי ותושבות עפולה, שהקפידו כל החודש להפריד אריזות לפחים הכתומים ובכך לצמצם את הטמנתם בקרקע. מפעלי המחזור בישראל ערוכים לקבל כמויות גדולות של פסולת אריזות מכל הסוגים והכל תלוי בשיתוף הפעולה של התושבים. בכדי לחזק את אמון הציבור ולתת שירות מיטבי ,הותקנו בפחים הכתומים בעפולה חיישנים בעזרתם יודעים בכל רגע נתון כמה הפחים הכתומים מלאים ובאמצעות מערכות אלה ניתן לפנות את הפחים בזמן הנכון לפני "גלישתם". אני מודה לעירייה ולתושבי ותושבות עפולה על ההתגייסות היפה בחודש יולי ומבקש, המשיכו להפריד את האריזות בבית לפחים הכתומים במשך כל חודשי השנה, מאמץ קטן בבית מביא תרומה עצומה לסביבה".

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully