Primary Advertiser

סימון קטן, שינוי גדול: המהפכה הגדולה ממשיכה לצבור תאוצה

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

26.3.2023 / 13:38

עד היום, מיון פסולת ביתית לפחי המיחזור הייתה משימה מבלבלת. באמצעות סמלי המיחזור החדשים של תאגיד המיחזור תמיר, שהוטמעו על האריזות של חברות רבות בישראל, הפעולה הפכה להיות פשוטה בהרבה

לפחות פעם או פעמיים ביום אנו זורקים אריזה ריקה של מוצר לאשפה. הדרך הקלה ביותר היא פשוט להשליכו לפח האשפה, אך זוהי דרך מיושנת שאינה עומדת בקנה אחד עם ההגנה על הסביבה. מהפכת המחזור שהואצה בשני העשורים האחרונים הגדילה את המודעות לנושא חשוב זה. בהתאם, יותר ויותר מאיתנו מקפידים להפריד את האשפה ולזרוק כל אריזה לפח המתאים לה: פלסטיק, קרטון, זכוכית וכדומה.

ועדיין, יש מקום לשיפור. אנחנו לא תמיד מבינים מה זורקים לאיזה פח. כבר יותר מעשור שתמיר פועלת למען מיחזור פסולת אריזות בישראל. בתמיר רוצים להפוך את המשימה לפשוטה יותר, על מנת שכולנו נוכל להבין בדיוק לאיזה פח לזרוק כל אריזה.

כך סימון קטן אחד צפוי לחולל שינוי גדול. צילום: תאגיד המיחזור תמיר, אתר רשמי
כך סימון קטן אחד צפוי לחולל שינוי גדול/אתר רשמי, צילום: תאגיד המיחזור תמיר

על אריזות רבות ניתן למצוא את סמל המיחזור הצבעוני של "תמיר". מראהו הוא של פח קטן באחד מהצבעים כתום, סגול וכחול סמלים אלו מבהירים בפשטות ובבירור לאיזה פח מחזור יש להשליך את האריזה. הסימון הכתום נועד לאריזות פלסטיק, אריזות מתכת וקרטוני משקה, הסימון הסגול לאריזות זכוכית והכחול לאריזות מנייר ומקרטון דק.

נכון להיום, עשרות חברות במשק הישראלי, כאלו שמוצריהן נמצאים בכל בית ובשימוש יומיומי, בחרו לסמן את אריזותיהן בסמלי המיחזור וכך להקל גם על אלו שאינם מתורגלים עדיין בהפרדת פסולת להצטרף בקלות לפעילות החשובה. תמיר קוראת לכלל החברות במשק להצטרף לאלו שכבר הטביעו את סימן המיחזור על אריזותיהן.

על אריזות רבות ניתן למצוא את סמל המיחזור הצבעוני של "תמיר". צילום: תאגיד תמיר למיחזור, אתר רשמי
על אריזות רבות ניתן למצוא את סמל המיחזור הצבעוני של "תמיר"/אתר רשמי, צילום: תאגיד תמיר למיחזור

נדבך חשוב במהפכת המיחזור שעוברת ישראל

רני איידלר מנכ"ל תמיר: "במטרה לעודד עוד ועוד משפחות להצטרף למהפכת המחזור ולהפריד אריזות כבר בבית בדרך פשוטה וברורה, יצרנו סמלים בעלי משמעות. אלו מתפקדים כהסברה פשוטה וברורה המאפשרת להבין מיד לאיזה פח מיחזור יש להשליך את האריזה. אנו שמחים שכבר עשרות חברות, ביניהן חברות מהמובילות במשק, מסמנות את מוצריהן בסמלי המיחזור. אני מודה להן על ההצטרפות הוולונטרית למהלך שמהווה עוד נדבך חשוב במהפכת המיחזור שעוברת ישראל וקורא לעוד חברות להצטרף ולהציג על אריזותיהן את סמלי המיחזור, ומתושבי ישראל אני מבקש, עשו מאמץ קטן בבית. הפרידו אריזות לפחי המחזור השונים. יש לכך תרומה גדולה לסביבה".

בימינו, לזרוק את כל הפסולת שלנו לאותו הפח זה שייך לעולם של פעם. תמחזרו, זה מה שעושים היום ועכשיו זה גם פשוט.
.

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully