Primary Advertiser

הקרב על הוועד: יוזמה כזאת לא ראיתם באף עיר. באחריות

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

4.7.2022 / 15:32

בקריית אונו מתכוונים לקחת בקיץ הנוכחי את נושא המיחזור צעד אחד קדימה, עיריית קריית אונו מקיימת תחרות בין מספר בנינים משותפים, כשהבניין שימלא פחי מיחזור הכי מהר יזכה בפרס. . זה יהיה מראה מצחיק, אבל בעיקר משנה חיים

תחרות מיחזור של ועדי הבנינים המשותפים בקריית אונו. צילום: תאגיד המיחזור תמיר, אתר רשמי
תחרות מיחזור של ועדי הבנינים המשותפים בקריית אונו/אתר רשמי, צילום: תאגיד המיחזור תמיר

לכל אורך השנה פועלת עיריית קריית אונו להעלאת המודעות למיחזור בקרב התושבים, אך בקיץ הקרוב מתכוונים בעיר לקחת את נושא המיחזור צעד אחד קדימה, במסגרת תחרות "קיץ של מיחזור", בשיתוף אתר וואלה!, תאגיד המיחזור תמיר ומרכז השלטון המקומי, בה יקחו חלק כ-20 רשויות מובילות.

תחרות בין ועדי הבנינים המשותפים

במסגרת התחרות "קיץ של מחזור" יפעלו בקריית אונו להעלאת המודעות לחשיבות המיחזור. בתחרות ספורטיבית בין ועדי הבניינים המשותפים, שיגויסו את דיירים הבניינים למלא את הפחים הכתומים באריזות למיחזור. דיירי הבניין שיצליחו למלא את פחי המיחזור הכי מהר ( ונכון) יזכו בפרס. זאת במטרה לעודד את התושבים ליצור הרגל חדש להפרדת פסולת האריזות שלהם למיחזור ושיותר ויותר תושבים יצטרפו למהפכת המיחזור.

פעילות נוספת של העירייה במסגרת תחרות קיץ של מיחזור בהשתתפות שמונה קייטנות של בתי הספר של החופש הגדול. כל תלמידי הקייטנות מקבלים שקיות כתומות חד פעמיות אליהן הם מתבקשים לאסוף מהבית אריזות שיביאו לבית הספר, התלמידים סורקים בקוד מיוחד את מספר האריזות שהביא עימם. בית הספר שיאסוף את מספר האריזות הגדול ביותר יזכה בתחרות.

בקריית אונו קיימים 22 מרכזי מיחזור עיקריים, מתוכם שישה מרכזי מיחזור כוללים "תחנה ירוקה", כלומר תחנה עם מקום חנייה ייעודי לפריקת פסולת הישר מהרכב הפרטי ללא סיכון או הפרעה לתנועה.

פינוי מיכלי מיחזור. צילום: תאגיד המיחזור תמיר, אתר רשמי
פינוי מיכלי מיחזור/אתר רשמי, צילום: תאגיד המיחזור תמיר
  • אריזות מזון: אריזות מוצרי חלב, ירקות, אורז, פסטה ועוד
  • אריזות ניקיון: מיכלי תרסיסים, נוזל ניקוי, מרכך כביסה ועוד
  • אריזות טיפוח והיגיינה: קוסמטיקה, שמפו, מגבונים, קרמים ועוד
  • שקיות פלסטיק
  • אריזות מתכת: קופסאות שימורים, שימורי מזון, מזון לבעלי חיים, אריזות ניקיון והיגיינה - כמו דאודורנט, קוטל חרקים ועוד, אריזות מזון לתינוקות
  • קרטונים: קרטוני משקה, קרטוני חלב ותחליפי חלב, קרטוני מיץ או שתיה קרה, קרטוני שמנת ועוד.
  • אריזות טייק אווי וקלקר: תחתיות של ירקות ובשר, חמגשיות, קופסאות פלסטיק לסלט

מה לא זורקים לפח הכתום?

לא זורקים חד פעמי, לא זורקים אריזות נייר וקרטון ובקבוקי זכוכית

המטרה: עידוד מיחזור

מלבד קריית אונו, בחודש יולי כ-20 רשויות מובילות יקחו חלק במיזם, במטרה לעודד עוד ועוד משפחות להצטרף למהפכת המיחזור ולהפריד אריזות כבר בבית. לשם כך, יצרו בתאגיד המיחזור תמיר סמלי מיחזור שנראים כמו פחים קטנים בצבעי הפחים השונים (כתום, כחול וסגול). את הסמלים ניתן למצוא על גבי אלפי אריזות בנקודות המכירה השונות ואלו הופכים את המיחזור להרבה יותר נגיש וברור.

הרשויות שלוקחות חלק במיזם: ראשון לציון, אור יהודה, נתניה, רמת גן, חולון, רחובות, קרית מוצקין, לוד, רמלה, יבנה, נס ציונה, קרית אונו, פתח תקוה, נשר, שדרות, גני תקווה, שוהם, גבעת שמואל, עפולה ורעננה.

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully