Primary Advertiser

קיץ כתום בנס ציונה: אירועי משפחות לעידוד מיחזור

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

7.7.2022 / 15:32

אירועי קיץ להורים וילדים בפארקים ובגינות כחלק מתחרות "קיץ של מיחזור" בשיתוף אתר וואלה! תאגיד המיחזור תמיר ומרכז השלטון המקומי. שמואל בוקסר, ראש העיר: "הפחים הכתומים לקחו את מהפיכת המיחזור המקומית צעד משמעותי קדימה"

קיץ של מיחזור נס ציונה. יח"צ,
ב-19.7.22 יגיע יובל המבולבל לפגוש את ילדי העיר באירוע גינה קהילתי/יח"צ

לפני קצת יותר משנה הפחים הכתומים הגיעו גם לנס ציונה, שתושביה מיחזרו מתחילת השנה ועד לחודש מאי לא פחות מ-90 טון פסולת אריזות. במסגרת הפריסה הרחבה בעיר הוצבו פחים ועגלות ב-22 מרכזי המיחזור העירוניים הממוקמים בלב השכונות, בקרנות הרחוב ובחדרי האשפה בבניינים. המתקנים החדשים הנגישו את המיחזור לתושבי העיר ואפשרו לתושבי נס ציונה להפוך את מיחזור האריזות לדרך חיים.

בקיץ הקרוב יקבלו התושבים הזדמנות לקחת את הנושא עוד צעד קדימה, זאת במסגרת תחרות "קיץ של מיחזור", בשיתוף אתר וואלה! תאגיד המיחזור תמיר ומרכז השלטון המקומי, בה יקחו חלק כ-20 רשויות מקומיות מכל רחבי הארץ.

מה מחכה לתושבי נס ציונה בקיץ הקרוב?

במסגרת אירועי הקיץ לכל המשפחה בחודש יולי, מחכה לתושבי נס ציונה פעילות מיחזור מיוחדת. באירועי הגינות עם יובל המבולבל ואומנים אחרים מוזמנות המשפחות להגיע עם 5 אריזות למיחזור, להשליך אותן אל הפח הכתום ולקבל קרטיב מרענן והפתעות נוספות.

המתחם יפעל באירועי הקיץ שבואלי - המופע של קוגומלו ב-12.7, באירוע בגבעת התור- המופע של יובל המבולבל ב19.7, ובאירוע הקיץ בארגמן- הפנינג משחקי ילדות ב26.8. הכניסה לכל האירועים חופשית, אז הכינו את האריזות ונפגש באירועי הקיץ.

בנס ציונה מקווים לשחזר את ההצלחה מהקיץ שעבר

בנס ציונה מקווים שפעילות הקיץ תהיה מהנה לא פחות מהפעילות שנערכה בקיץ שעבר. לפני כשנה התקיים בעיר הפנינג מיחזור, במסגרתו הגיע הקרון הנודד של תמיר לגינות העיר. מאות תושבים הגיעו למתחמי הפעילות, השליכו אלפי אריזות ריקות לקרון המיחזור השקוף והשתתפו בפעילויות הצבעוניות הרבות וביניהן הצגות והפעלות לילדים.

בנוסף, לקראת סוף השנה הצוותים הכתומים של תאגיד המיחזור תמיר ביחד עם ראש העיר שמואל בוקסר, הגיעו לבקר את תושבי העיר בבתיהם.

קיץ של מיחזור נס ציונה. יח"צ,
בנס ציונה מקווים שפעילות הקיץ תהיה מהנה לא פחות מהפעילות שנערכה בקיץ שעבר/יח"צ
קיץ של מיחזור נס ציונה. יח"צ,
משפחת טל מנס ציונה ממחזרת/יח"צ

תזכורת: מה זורקים לפח הכתום?

· אריזות מזון: כמו אריזות מוצרי חלב, ירקות, אורז, פסטה ועוד
· אריזות ניקיון: כמו מיכלי תרסיסים, נוזל ניקוי, מרכך כביסה ועוד
· אריזות טיפוח והיגיינה: כמו קוסמטיקה, שמפו, מגבונים, קרמים ועוד
· שקיות פלסטיק
· אריזות מתכת: כמו קופסאות שימורים, שימורי מזון, מזון לבעלי חיים, אריזות ניקיון והיגיינה - כמו דאודורנט, קוטל חרקים ועוד, אריזות מזון לתינוקות
· קרטונים: קרטוני משקה, קרטוני חלב ותחליפי חלב, קרטוני מיץ או שתיה קרה, קרטוני שמנת ועוד.
· אריזות טייק אווי וקלקר: תחתיות של ירקות ובשר, חמגשיות, קופסאות פלסטיק לסלט

מה לא זורקים לפח הכתום?

לא זורקים חד פעמי, לא זורקים אריזות נייר וקרטון ובקבוקי זכוכית

"שמירה על הסביבה ואימוץ דרך חיים מקיימת חשובים לתושבי נס ציונה", אמר ראש העיר שמואל בוקסר. "הפחים הכתומים שנכנסו לעיר והצטרפו למרכזי המיחזור שלנו, לקחו את מהפיכת המיחזור המקומית צעד משמעותי קדימה. אנחנו רואים שכאשר הופכים את המיחזור לקל ונוח, כמויות המיחזור עולות, כי התושבים רוצים ומבקשים למחזר. נמשיך לפעול כדי לאפשר לתושבי העיר לשמור על הסביבה".

המטרה: עידוד מיחזור

מלבד נס ציונה, בחודש יולי כ-20 רשויות מובילות יקחו חלק במיזם, במטרה לעודד עוד ועוד משפחות להצטרף למהפכת המיחזור ולהפריד אריזות כבר בבית. לשם כך, יצרו בתאגיד המיחזור תמיר, סמלי מיחזור שנראים כמו פחים קטנים בצבעי הפחים השונים (כתום, כחול וסגול). את הסמלים ניתן למצוא על גבי אלפי אריזות בנקודות המכירה השונות ואלו הופכים את המיחזור להרבה יותר נגיש וברור.

הרשויות שלוקחות חלק במיזם: ראשון לציון, אור יהודה, נתניה, רמת גן, חולון, רחובות, קרית מוצקין, לוד, רמלה, יבנה, נס ציונה, קרית אונו, פתח תקוה, נשר, שדרות, גני תקווה, שוהם, גבעת שמואל, עפולה ורעננה.

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully