Primary Advertiser

"קיץ של מיחזור" ברחובות: ילדי קייטנות החופש הגדול מתגייסים לאסוף אריזות למיחזור

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

30.6.2022 / 15:32

ברחובות פועלים במרץ כדי להניע את התושבים למחזר במסגרת תחרות "קיץ של מחזור", בשיתוף אתר וואלה!, תאגיד המיחזור תמיר ומרכז השלטון המקומי, בה יקחו חלק כ-20 רשויות מקומיות מובילות. ראש העיר רחמים מלול: "בשנים האחרונות חוללה עיריית רחובות מהפכה בתחום המיחזור"

רחובות. יח"צ,
"בשנים האחרונות חוללה עיריית רחובות מהפכה בתחום המיחזור"/יח"צ

גם רחובות הצטרפה לתחרות הכי סביבתית שיש - "קיץ של מחזור", בשיתוף אתר וואלה! תאגיד המיחזור תמיר ומרכז השלטון המקומי, בה יקחו חלק כ-20 רשויות מקומיות מכל רחבי הארץ.

במסגרת התחרות, ייערכו ברחובות פעילויות שונות בנושא מיחזור לכל אורך חודש יולי. בעירייה פועלים במרץ כדי להניע את התושבים למחזר כמה שיותר אריזות לפחים הכתומים, בשיתוף קייטנות הקיץ של רשת חוויות וקייטנות החברה העירונית רחובות אלפי ילדים ייאספו אריזות כתומות למיחזור. עיריית רחובות תדאג להגביר את הפינויים של הפחים הכתומים בהתאם.

בסיומה של התחרות, יתקיים טקס הוקרה בנוכחות מנכ"ל תמיר שיזכה את הרשויות שהראו גידול משמעותי בתעודת הוקרה. הרשות, שתראה את הגידול המשמעותי ביותר במhחזור, תזכה בהופעה של הזמר אליעד נחום.

רחובות. יח"צ,
בעירייה פועלים במרץ כדי להניע את התושבים למחזר כמה שיותר אריזות לפחים הכתומים/יח"צ

תזכורת: מה זורקים לפח הכתום?

· אריזות מזון: כמו אריזות מוצרי חלב, ירקות, אורז, פסטה ועוד
· אריזות ניקיון: כמו מיכלי תרסיסים, נוזל ניקוי, מרכך כביסה ועוד
· אריזות טיפוח והיגיינה: כמו קוסמטיקה, שמפו, מגבונים, קרמים ועוד
· שקיות פלסטיק
· אריזות מתכת: כמו קופסאות שימורים, שימורי מזון, מזון לבעלי חיים, אריזות ניקיון והיגיינה - כמו דאודורנט, קוטל חרקים ועוד, אריזות מזון לתינוקות
· קרטונים: קרטוני משקה, קרטוני חלב ותחליפי חלב, קרטוני מיץ או שתיה קרה, קרטוני שמנת ועוד.
· אריזות טייק אווי וקלקר: תחתיות של ירקות ובשר, חמגשיות, קופסאות פלסטיק לסלט

מה לא זורקים לפח הכתום?

לא זורקים חד פעמי, לא זורקים אריזות נייר וקרטון ובקבוקי זכוכית

ראש העיר: "הסביבה חשובה לתושבי העיר ואני קורא לכולם למחזר יותר"

"בשנים האחרונות חוללה עיריית רחובות מהפכה בתחום המיחזור בעיר, ובכל התחומים עלה היקף המיחזור בזכות שיתוף הפעולה של התושבות והתושבים", אמר ראש העיר רחמים מלול. "הצורך בשמירה על הסביבה הביא אותנו לבחור גם בדרך של תחרות מול רשויות אחרות. הסביבה חשובה לתושבי העיר ואני קורא לכולם למחזר יותר - כך נזכה גם בשמירה על הסביבה וגם בתחרות".

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, יניב מרקוביץ', הוסיף: "אנחנו מעניקים דגש מיוחד לנושא המיחזור בעיר כל הזמן. התחרות הזו שאליה הצטרפנו היא נקודת ציון נוספת במאמצים שלנו להגדיל עוד יותר את היקף המיחזור בעיר ואני מודה לכל השותפים שהצטרפו".

המטרה: עידוד מיחזור

מלבד רחובות, בחודש יולי כ-20 רשויות מובילות יקחו חלק במיזם, במטרה לעודד עוד ועוד משפחות להצטרף למהפכת המיחזור ולהפריד אריזות כבר בבית. לשם כך, יצרו בתאגיד המיחזור תמיר, סמלי מיחזור שנראים כמו פחים קטנים בצבעי הפחים השונים (כתום, כחול וסגול). את הסמלים ניתן למצוא על גבי אלפי אריזות בנקודות המכירה השונות ואלו הופכים את המיחזור להרבה יותר נגיש וברור.

הרשויות שלוקחות חלק במיזם: ראשון לציון, אור יהודה, נתניה, רמת גן, חולון, רחובות, קרית מוצקין, לוד, רמלה, יבנה, נס ציונה, קרית אונו, פתח תקוה, נשר, שדרות, גני תקווה, שוהם, גבעת שמואל, עפולה ורעננה.

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully