Primary Advertiser

תחרות "קיץ של מיחזור": מחפשים את דדי החתול בקריית מוצקין

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

30.6.2022 / 15:32

בעיר הצפונית נערכים לשבור את שיא המיחזור במסגרת תחרות קיץ בחודש יולי. בעירייה משיקים קמפיין בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר ואתר וואלה! שיכלול פעילויות לתושבים, תחרויות לילדים, הופעות ואפילו פרסים שווים. אירוע ההזנקה ייערך ב-30.6 באמפי פארק המקומי. הפרטים בפנים

קריית מוצקין היא עיר ירוקה. היא מטופחת, מלאה בפארקים, ריאות ירוקות ופינות נוי. רחובות העיר מלאים בעצים וצמחים שונים, וזה ממש לא נגמר כאן. בקיץ הקרוב קריית מוצקין תקבל הזדמנות להראות עד כמה היא "ירוקה", זאת במסגרת התחרות "קיץ של מיחזור" בשיתוף אתר וואלה!, תאגיד המיחזור תמיר ומרכז השלטון המקומי, בה יקחו חלק כ-20 רשויות מקומיות מכל רחבי הארץ.

הפעילויות בעיר יחלו ב-30.6, באירוע צבעוני באמפי פארק המקומי, שיכלול הופעה (כולל ההמנון העירוני) וחלוקת פרסים למשפחות ממחזרות. בנוסף, שלטי חוצות יעטרו את רחובות העיר וגם הקייטנות המקומיות יירתמו למשימה, ויערכו פעילות משותפת עם הילדים בנושאי מיחזור. ב-11.7 יתקיים חידון וירטואלי ברשתות החברתיות של קריית מוצקין, שיכלול גם פרסים שווים למנחשים נכונה.

תאגיד המיחזור תמיר. יח"צ,
מלבד קריית מוצקין, בחודש יולי כ-20 רשויות מובילות יקחו חלק במיזם, במטרה לעודד עוד ועוד משפחות להצטרף למהפכת המיחזור ולהפריד אריזות כבר בבית/יח"צ

ראש העיר: "תושבי קריית מוצקין אכן נמנים על אוהבי ושומרי הסביבה"

הפעילות תימשך לאורך חודש יולי כשב-19.7 ייערך הפנינג חגיגי למשפחות בפארק קק"ל, עם עמדות הסברה מעשירות על נושא המיחזור וכן תחרות מהנה לילדים - "מצא את דדי החתול". בסוף חודש יולי יקיים ראש העיר חיים צורי סיור בעיר עם בני נוער מקומיים, וזה רק על קצה המזלג.

"אנו מברכים על העובדה שקריית מוצקין נבחרה להשתתף בפרויקט הארצי בשיתוף תאגיד תמיר ואתר וואלה", ציין ראש העיר חיים צורי. "תושבי קריית מוצקין אכן נמנים על אוהבי ושומרי הסביבה".

לכל אורך השנה מעודדת עיריית קריית מוצקין מיחזור והתייעלות אנרגטית. בכל רחבי העיר פזורים מגוון מתקני אשפה למיון ולמיחזור; מערכות המים והביוב מנוטרות ומפוקחות, הרשות מתחדשת כל העת בפנסי לד חסכוניים באנרגיה, מתקינה עמדות טעינה לרכבים חשמליים ומקימה שבילי אופניים להפחתת השימוש ברכבים. לצד כל אלו העירייה הציבה עמדות לאיסוף תרופות באמצעות אגף הרווחה ובשיתוף ארגון "חברים לרפואה", הצטרפה ל"רשת ערים בריאות בישראל" ומעודדת מיזם ידידותי וחסכוני לסביבה של הקמת לוחות סולריים על גבי גגות מבני ציבור.

המטרה: עידוד מיחזור

מלבד קריית מוצקין, בחודש יולי כ-20 רשויות מובילות יקחו חלק במיזם, במטרה לעודד עוד ועוד משפחות להצטרף למהפכת המיחזור ולהפריד אריזות כבר בבית. לשם כך, יצרו בתאגיד המיחזור תמיר סמלי מיחזור שנראים כמו פחים קטנים בצבעי הפחים השונים (כתום, כחול וסגול). את הסמלים ניתן למצוא על גבי אלפי אריזות בנקודות המכירה השונות ואלו הופכים את המיחזור להרבה יותר נגיש וברור.

הרשויות שלוקחות חלק במיזם: ראשון לציון, פתח תקוה, נתניה, רמת גן, חולון, רחובות, רעננה, לוד, רמלה, יבנה, נס ציונה, קרית אונו, אור יהודה, נשר, שדרות, אריאל, שוהם, גבעת שמואל, עפולה וגני תקווה.

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • מיחזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully