Primary Advertiser

למה מי-רן מנקס לא קונה בגדים חדשים (חוץ מהלבשה תחתונה)?

בשיתוף תמיר

11.5.2021 / 12:06

הדוגמנית והשחקנית מעידה על עצמה שהיא מנסה לשמור על הסביבה כמה שיותר ביומיום. איך זה בא לידי ביטוי? בשופינג או במעבר דירה, וכמובן - במחזור. אז מה היא שמה בפח הכתום ובפח הכחול, ומה קורה כשזה הופך לשגרה?

בווידיאו: למה מי-רן מנקס לא קונה בגדים חדשים (חוץ מהלבשה תחתונה)?/עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור

הדוגמנית והשחקנית מי-רן מנקס מנסה כבר הרבה שנים לשמור על הסביבה, כמה שהיא יכולה: "אנחנו בסך הכל אורחים בכדור הארץ, אז בואו נשמור עליו", היא מסבירה.

אבל איך היא עושה את זה? למשל, היא אף פעם לא קונה בגדים חדשים (חוץ מהלבשה תחתונה...) - כל הבגדים שלה הם יד שנייה. וכשהיא עברה דירה לאחרונה, היא קודם כל חיפשה באינטרנט מי מוכר דברים שיכולים להתאים, ואז גם יצאה לרחוב לראות אם מישהו זרק משהו שאפשר לשפץ ולהשתמש בו שוב: "כואב לי הלב מאשמה כל פעם שאני קונה משהו שאני לא באמת צריכה".

אחד השינויים הגדולים שמי-רן עשתה נוגע למחזור, שהפך לחלק בלתי נפרד מהחיים שלה. ליד הכיור אצלה תוכלו למצוא פח אשפה רגיל ולצדו, פח ייעודי לאריזות, וכשהיא יוצאת לזרוק את הזבל, האריזות תמיד יילכו לפח הכתום והנייר והקרטון לפח הכחול - ברגע שזה הופך לשגרה, קשה להבין איך לא עשינו את זה עד היום, וזה משפיע גם על אחרים בסביבה שלנו למחזר בעצמם.

"אני מנסה לעשות מה שאני יכולה, גם כדי שיהיה לנו קצת יותר נעים בעולם, וגם כדי שהמצפון שלי יהיה קצת יותר שקט".

בשיתוף תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully